DigitálníTelevize.cz DigitálnaTelevízia.sk Energoportál.cz InteligentníDomácnost.cz TV program
Satelitní komplety     |     Televízie najlepšie ceny
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace


Zoznam tém
> Obsah služby Digi TV > Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


Aleš (0) - xxx.xxx.94.4 (?), 4.1.2011 22:14

Vy jste jim poslal "dobrovolně" 500 Kč. Sice pod nátlakem, ale nemůžete teď tady psát, že "smluvní podmínky neplatí", protože u toho soudu jste nebyl. Ale to, že největší poskytovatel sat.televize je nejméně k sehnání ze všech, prostě svědčí o tom, že prostě od nich ruce pryč!! Připomínají mi chování a solidnost těch firem, co dávají takové ty "spotřební půjčky"...


Ukázat polohu příspěvku v diskuzi >
Připojit reakci

Nejnovější příspěvky v tomto vláknu:
Po několikaěsíčním nefungováním a nereakcí ze s..., host, 4.1.2017
Můj spor s DIGI je v tomto Přestěhova..., host, 25.11.2016
Ráda bych vyzvala všechny spotřebitele, kteří m..., host, 25.11.2016
Pročpak se asi jmenují LAMA e.g.? Protože to jsou ..., host, 18.11.2016
Podvodné jednání společnosti DIGI TV ..., host, 14.11.2016
Tak ja se prave po 1.5 mesici snazim dostat pry..., host, 25.10.2016

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


ladiss (0) - xxx.xxx.161.219 (?), 30.8.2010 15:54, počet návštěv: 96150
Přejít na: tento příspěvek (zjistit adresu)
Objednal jsem si službu Digi Tv a zde bych se chtěl podělit o své smutné zkušenosti : Asi po třech měsících od objednání přišel technik z Rychnova n/K, který mi zapojil pouze přijímač s vloženou aktivační kartou a nasměroval parabolu. Parabola, konzole, konvertor a kabely jsou mé vlastní. Přijímač byl předpotopní Humax II. Po nastavení paraboly byl přijímačem indikovaný signál 100/85. Postupně jsem zjistil, že ze všech anoncovaných programů jich min. 7 nenaladím vůbec. Signál byl stále 100/85 a přesto se mi u nenaladitelných programů objevovala hláška slabý nebo žádný signál. Samozřejmě Digi Tv to svedli na počasí. Protože i ostatní programy nefungovaly kvalitně, doporučili mi zakoupit pozlacenou scartku. Na LCD televizorech se to prý může stát. Na tuto skutečnost, ale také zapoměli upozornit na svých webových stránkách. Zarazilo mě i to, že ke smlouvě požadovali připojit oboustrannou kopii občanského průkazu. Tu jsem předal technikovi z Rychnova n/K a nevím jakým způsobem jí doručoval do Brna a kolik osob přišlo do styku s osobními údaji. Ale skutečnost je taková, že asi týden po předání OP technikovi mi začalo docházet do bydliště nápadně zvýšené množství různých reklamních letáků, "oznámení o 1 000 000,- výhře“ a pod. Zde byla uvedena moje osobní data a někde i rodné číslo. Že by se jednalo o náhodu je málo pravděpodobné. Z těchto důvodů jsem se rozhodl odstoupit od smlouvy, ale DIGI Czech Republic s.r.o., na mě požadovala vrácení zařízení, které kromě přijímače a karty je mé vlastní, taky podivné praktiky. Současně na mě požadují zaplatit částku 1 660,-Kč. údajně slevu na montáž, kterou mi poskytli při 12 měsíčním úvazku, ale že celá věc evidentně vznikla jejich zaviněním je nezajímá. Nezajímá je ani to, že technik prakticky nic nemontoval. Pouze zapojil přijímač a nasměroval parabolu. Nakonec jsem si zakoupil kartu SkyLink, což sice je jistý jednorázový celoživotní výdaj a platím si Multi baliček za 250,-Kč. měsíčně a jsem velmi spokojen. Nevadí počasí a nepotřebuji pozlacenou scartku. Omlouvám se, že jsem se tak rozpovídal, ale považoval jsem za nutné upozornit na tyto skutečnosti potenciální zájemce o Digi Tv, aby věděli, co je může čekat.
Připojit reakci
   

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


host - xxx.xxx.160.66 (?), 4.1.2011 12:59
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Jsem uživatelem Digi TV téměř 4 roky, na instalaci jsem čekal asi 4 měsíce. Po těch téměř 4 letech zařízení, které mám od nich pronajaté, přestalo fungovat. V jejich obchodních podmínkách, které mi dali ke smlouvě, jsem dohledal, že pokud jsem závadu nezpůsobil já, odstraní závadu bezplatně. Ohlásil jsem tedy na klientskou linku závadu. Po 3 týdnech mi zavolal technik s tím, že by přijel, ale že budu platit paušální poplatek za výjezd ve výši 500 Kč. Odmítl jsem. Nejsem ochotem zaplatit jakoukoli částku za opravu nějakého cizího zařízení, které máme jen pronajaté, zvlášť když za něj poctivě měsíčně platím nemalý paušál. Informaci o "poplatku" jsem ověřil na jejich klientské lince. Sdělili mi, že platit musím. Požádal jsem je pak už jen o informaci, jakým způsobem vypovědět smlouvu. Paní zcela bez jakéhokoli zájmu mi to sdělila. Dnes výpověď odesílám a nechci s nimi mít už nic společného. Aleš

Připojit reakci
      

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


host - xxx.xxx.255.171 (?), 4.1.2011 17:21
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)
Zdravím.Taktéž jsem byl zákazníkem DIGI TV necelé 4 roky. Po této době jsem se rozhodl, že již nebudu službu využívat. Nikoliv kvůli nějaké poruše, ale z důvodu toho, že mne již nebavilo sledovat různě zpitvořené formáty obrazů a nebo vysílání, kde měly být titulky bylo bez titulků, kde mělo být CZ audio bylo pouze anglické, nekvalitní signál, kdy na HBO byly kostky jak na karované košili, apod. Prý testy. To v tom případě testují do dnešního dne. Pak jsme se přistihli, že nejvíce sledujeme konkurenční SkyLink, nebo vysílání DVB-T. Takže nač platit za DIGI. Vše bylo v pořádku až do doby, kdy jsem odeslal řádnou výpověď (písemnou) služby. Došel mi domů dopis s instrukcemi, kde bylo sděleno, komu mám zařízení ZDARMA vrátit. Ale onen člověk byl od mého bydliště vzdálen cca 150 Km a cca 3 týdny nebral telefon na uvedeném tel.čísle, které bylo součásti manuálu. Takže jsem opět kontaktoval milou DIGI TV, kde mi paní operátorka sdělila, že můžu zařízení odevzdat v sousedním městě, kde mají zřízenu pobočku s jejich techniky. Po kontaktu s panem vedoucím této pobočky mi bylo sděleno, že zařízení mám osobně dovézt, nebo si pro něj přijedou. Ale že zaplatím minimálně 500 Kč za odevzdání sestavy. Protože si ji měl odebrat ten člověk zmiňovaný výše a bla bla bla. Platit jsem odmítl a DIGI TV jsem sdělil, že sestavu mám doma, v opatrování a až budou mít čas, že si pro ní mají poslat. Po cca 4 týdnech přijel jejich člověk a ZDARMA vše oproti potvrzení převzal. Považoval jsem celou věc za uzavřenou. Ale pozor, překvapení. Po cca 2 týdnech mne kontaktoval nějaký právní zástupce fy DIGI TV s tím, že u mé osoby mají pohledávku v celkové výši 500 Kč. Jaká to náhoda, že? Samozřejmě jsem se bránil, ať mi to dokáží. Posílali maily s vyúčtováním já jim naopak okopírované ústřižky složenek. Došlo to až tak daleko, že přišla vyhrůžka soudem. Nakonec jsem po 2 měsících kapituloval a onen údajný dluh ve výši 500 Kč jsem jim poslal. Doufám, že si tu mou pětistovku na DIGI pořádně užili. Takže pozor. Smluvní podmínky s DIGI na území ČR neplatí. A od počátku působení společnosti DIGI TV na našem trhu je velice podivné co znamená pojem ZDARMA ve spojení s touto společností. Při instalaci, na kterou jsem čekal 3 měsíce a dva týdny od nahlášení, jsem platil 830 Kč.
Připojit reakci
         

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


Aleš (0) - xxx.xxx.94.4 (?), 4.1.2011 22:14
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Vy jste jim poslal "dobrovolně" 500 Kč. Sice pod nátlakem, ale nemůžete teď tady psát, že "smluvní podmínky neplatí", protože u toho soudu jste nebyl. Ale to, že největší poskytovatel sat.televize je nejméně k sehnání ze všech, prostě svědčí o tom, že prostě od nich ruce pryč!! Připomínají mi chování a solidnost těch firem, co dávají takové ty "spotřební půjčky"...

Připojit reakci
            

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


host - xxx.xxx.185.31 (?), 24.1.2011 18:22
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Zdravím všechny a důrazně varuji před pořízením služby DIGI TV, je to společnost která po pořízení smlouvy zcela pomíjí jakoukoli další komunikaci se zákazníkem a navíc při výpovědi smlovy nejedná korekně, podniká kroky vedoucí vytváření pokut pro zákazníky s následnou výhružkou velkých pokud. VARUJI DIGI TV NEBRAT!!! Ondra.

Připojit reakci
               

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


host - xxx.xxx.12.138 (?), 7.2.2011 13:57
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

já mám  DIGI OD  ZAČÁTKU asi 4 roky a 1 rok partner  box dva  nezávislý přístroje + Skylink i děti mají Digi tv   a zatím 100% spokojenost  .  Když vypadne  kvůli bouřce Digi tv vypadne  i Skylink  a DVB-T jinak  poruchy minimální jako u  každý společnosti . Čekání na  namontování před 4  roky bylo 2 dny ,  ale musel   jsem si sehnal    sám mechanika   , na partner box čekání 3 dny .a grátis  za montáž , protože   jsem si  to montoval    sám jen  jsem musel  dojec 80 km do  DIGI TV k firmě. pro věci.. 3x v  rodině odešel už přímač z 5 přístrojů co máme po rodině a do  týdne vždy  vše vyřešeno  ani jsem  do Brna  na linku nevolal  protože ta  mi nepomůže.,  vše sehnal sám přes různý  mechaniky od DIGI TV.Mohu porovnat  i kvalitu s Skylinkem , který je  na některých  programech Samořejmě  lepší,   ale i  on má  horší programy  MAZANICE než DIGI TV.. SAMOŘEJMĚ NEBERU  HD PROGRAMY U Skylinku  ,  které se  mi nevyplatí  a taky  je nemám . Tam je  dobrý jen  eurosport HD.. Kdysi jsem  měl HBO HD atd. a stejně  na to  nikdo nekoukal 1. není čas   za týden  v létě do 8- 10 hod provozu TV . V ZIMĚ je  to více.  2.  stále filmi  opakovali a  byli starý. žádná premiera.

Je to  věc každého  na co  kouká ,  co mu  vyhovuje atd. Mě třeba  vyhuvují programy  u obou  společností.a každý  má svoje  nej.  Kdyby chtěl  jen   NOVU , PRIMU ATD. NEPOTŘEBUJI SATELIT   stačí bohatě  DVB-T TELEVIZE PANASONIK model 2009 co mám  doma.

Připojit reakci
                  

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


lukino.nj (0) - xxx.xxx.51.137 (?), 7.2.2011 14:53
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

já nepoužívám digi tv ale vlastním přístroje humax na 2 tv s nefunkčními kartami - nevíte jesti lze nějak použít tyto přístroje na skylink který mám nebo cs link s nějakým emu

Připojit reakci
                     

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


Dan Rozsíval (0) - xxx.xxx.44.2 (?), 7.2.2011 18:05
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Tyhle "přístroje" buď leda na FTA anebo do popelnice - Nagravision! Bohužel.

Připojit reakci
                  

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


Brož (0) - xxx.xxx.55.177 (?), 7.2.2011 19:24
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Příšerná patlanice! Takhle se má psát? Slova velkými písmeny a k tomu ještě nesmyslné mezery před tečkou a čárkou.

Připojit reakci
               

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


host - xxx.xxx.36.19 (?), 24.1.2012 16:12
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Vážení diskutující,

tento příspěvek obsahoval záporné zkušenosti se službou Digi TV. Většinou šlo o stížnosti na dostupnost a chování zákaznického servisu služby Digi TV a na kvalitu služby na některých frekvencích nebo kvalitu služby obecně.

Obdrželi jsme výzvu společnosti DIGI Czech Republic, s.r.o. k odstranění protiprávního obsahu, s tím že tyto příspěvky jsou „vysoce urážlivé a hrubě poškozují společnost Digi TV“. Pokud bychom příspěvky neodstranili, byli bychom vystaveni riziku, že DIGI Czech Republic, s.r.o. začne činit právní kroky proti serveru DigitálníTelevize.cz.

S jakoukoliv „protiprávností těchto příspěvků“ nesouhlasíme a výzva je podle nás absurdní.  Digi TV by podle našeho názoru měla budovat vztah  s veřejností jiným způsobem, ale nemáme zájem o jakékoliv konflikty a ať si každý udělá obrázek sám, proto nahrazujeme příspěvky tímto textem. S ohledem na skutečnost, že některé texty příspěvků, které Digi TV požadovala smazat, obsahovaly výrazy na hraně slušnosti, žádáme diskutující, aby se snažili být méně explicitní, i když chápeme, že momentální pocity diskutujícího mohou být různé.

Děkujeme všem diskutujícím, že i přes tyto problémy pro nás i pro ně nadále budou sdílet své zkušenosti.

Redakce serveru DigitálníTelevize.cz

Připojit reakci
                  

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


host - xxx.xxx.192.100 (?), 24.1.2012 17:01
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Jestli píšete všem velkými písmeny, tak se nedivím...

Připojit reakci
                     

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


host - xxx.xxx.255.154 (?), 26.7.2012 17:30
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

A my jsme všichni v hodině ČJ... proberte se 

Připojit reakci
      

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


host - xxx.xxx.10.16 (?), 20.9.2016 12:15
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Naprosto s Vámi souhlasím, co se týká přístupu k zákazníkům, tak to je naprostá katastrofa, a jediným zájmem je vybrat nějaký poplatek. Výpověď jsem již zaslal a nikomu ze svých známých by službu nikdy nedoporučil. Petr

Připojit reakci
         

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


host - xxx.xxx.49.19 (?), 25.11.2016 3:58
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Ráda bych vyzvala všechny spotřebitele, kteří mají u DIGI TV aktivnií smlouvy a nejsou spokojeni s kvalitou poskytovaných služeb nebo s nimi měli v nedávné historii spor ohledně plateb/vypovídání smlouvy,  aby se mi ozvali na email no.digitv@gmail.com pokud mají zájem o to, přidat se ke skupinovému řešení a případné žalobě a právnímu postupu vůči těmto rumunským živlům.

Na tuto společnost jsem podala podnět k šetření ČOI, v nejbližších dnech podám stížnost i na ČTÚ a současně podám trestní oznámení z podezření z nekalých praktik při podnikání, nesprávného zacházení s osobními údaji a nebojím se to říct: podvodu a vědomého uvádění spotřebitele v omyl. 

Předesílám, že o mých krocích tato "společnost" ví. Evidentně jsou jí jedno. Doufám že jim není a nebude jedno, až na ně dopadne ruka zákona.

U této firmy jsem měla služby smluvně podložené po řadu let až do roku 2011. Do té doby nebyla kvalita kdovíjaká, ale platila jsem a byl klid. V srpnu 2011 došlo k porušení kabelu a služby začaly být nedostupné. Závadu jsem nahlásila Zákaznickému centru a ti slíbili nápravu. 

Technik se mi neozval. Ale faktury chodily dál. Odmítla jsem je platit, služby byly nedostupné. Vše skončilo tím, že jsem v souladu s VOP odstoupila od smlouvy kvůli poruše k 31.12.2011. Rozumějte poslala jsem jim dopis do sídla po té co jsem jim svůj záměr sdělila elektronickou formou.

Ještě v únoru 2012 jsem s nimi elektronickou formou komunikovala, rozporovala jsem jimi uplatňovaný nárok na úhrady nedostupných služeb, přičemž oni mi tvrdili že jim moje odstoupení od smlouvy nedošlo. Poslala jsem ho opětovně byť ke zpětnému datu. Bez reakce. Faktury přestaly chodit, já aby byl klid, doplatila 3měsíce od srpna 2011 do doby mého odstoupení od smlouvy k 31.12.2011 přesto že bylo prokazatelné, že jsem po celou dobu měla na zařízení poruchu, kterou nikdo neopravil a služby, za které jsem těm podvodníkům zaplatila, mi nebyly poskytovány.

V létě roku 2012 jsem se odstěhovala. Nic zlého netuše.

Teď na mne přišla exekuce. Tahle firma použila neplatné kontaktní údaje, svévolně změnila způsob komunikace, nevyužila ani jeden z dosud platných elektronických kanálů (email, telefon) ani je nepředala právníkům, nikomu kdo by měl zájem danou věc vyřešit.

a co si nárokují? Další tři měsíce plateb na začátku roku 2012.

Absurdita tohoto počínání by byla úsměvná, nebýt obestavění účtů a záznamech v registru dlužníků. Dosud nebyli ze téměř měsíc schopní vysvětlit nebo doložit, jak daná smlouva zanikla, ani jak nakládali s mými osobními údaji, přestože jim poskytnutí těchto informací nařizuje zákon. Dělají mrtvé brouky.  

To, jak k věci přistupují a ta nesmyslnost nároku, který mne dovedl do této společensky nepříjemné a řekla bych až urážející situace (protože naštěstí v mé ekonomické situaci je jimi nárokovaná částka včetně exekučních nákladů jen několikaprocentní částí mých měsíčních příjmů nemám žádný ekonomický dopad, ale umím si představit, že stát se toto rodině s několika dětmi v napjaté ekonomické situaci, je to věc likvidační), mnedovedli až k rozhodnutí, že vynaložím téměř jakékoliv prostředky na to, abych činnost této firmy když ne zastavila, tak alespoň tak zkomplikovala a způsobila jim takovou hmotnou újmu v rámci právních sporů a po mediálních kampaních propad v zákaznické oblasti, že minimálně vyhází kompletně celý český management a v lepším případě jim bude zastavena licence k vysílání a poskytování telekomunikačních služeb.

Je to můj nový pet project - pokud mi v něm chcete pomoci poskytnutím informací a podkladů na výše uvedený email, budu vám vděčná.

Díky za pozornost. 

Připojit reakci
   

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


host - xxx.xxx.227.156 (?), 21.4.2011 22:02
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Já 4 měsíce čekal na opravu a nakonec jsem podal výpověď.Zálohu jsem tedy přestal platit, když mi neposkytovaly žádnou službu.Peníze jsem musel doplatit, protože mi bylo vyhrožováno soudem, ale až po uplynutí doby, kdy jsem mohl žádat navrácení záloh, kdybych platil.1000 Kč v čudu... Taky jsem to vyřešil Sky Linkem

Připojit reakci
      

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


host - xxx.xxx.153.179 (?), 22.4.2011 13:53
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Radši ty Rumuny nikdy neobjednávat!

Připojit reakci
   

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


host - xxx.xxx.54.254 (?), 26.2.2012 10:00
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Používám Digi Tv tři roky na dvě televize za ty peníze je to nejlepší co se dá v čechách pořídit.Už mi sice jeden přijímač HUMAX kleknul ale stačilo vyměmit kondíky ve zdroji a jede dál.Byl to přístroj který běží 18 hodin denně takže mě to nepřekvapilo.Kdyby ne našem trhu Digi Tv nebyla tak naši ostatní poskytovatelé sat. tv nešli s cenou dolů to je jistý.

Připojit reakci
   

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


host - xxx.xxx.90.221 (?), 26.2.2012 11:10
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Mám Digi TV víc než rok, také byly problémy s instalací, nakonec jsem si to nainstaloval radši sám abych nemusel čekat ty 4 měsíce. Obraz bez problémů naladím všechny programy. Akorát bych chtěl nějaké ty HD, ale to je problém všech operátorů, že nejsou české HD programy, např. CT4 HD.

Připojit reakci
      

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


host - xxx.xxx.12.138 (?), 26.2.2012 16:55
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

. Já mám  DIGI TV od  začátku ale  svoje LNB  a svoji  středovou   kovosad parabolu 85 cm a  spokojenost   (i Skylink  doma).  Neměl jsem  žádný problém  větší a  to mám  Partner box  ,    kromě jedné  výměny přístroje    a to bylo  do druhého  dne před  4 roky  vyměněný .. Výpadky ,  kostičky atd jako  u Skylinku v  porovnání   při bouřce  vypadávají do  30 vt  na stejně   . Obraz je  o trochu  horší u  DIGI TV ,  ale někdy  bych zase  řekl obráceně  (sport digi).  Zatím platím  DIGI TV I  SKYLINK MULTY   ,  o HD nemám  zájem   málo česky  mluvených koukatelných  programů pro mne  2-3    ostatní mi  nezajímají   nebo se  několikrát opakují  programy za  den  -  hrůza..  To radši  horší obraz  a   koukat na   Film + , AXN, Universal   atd.  Dobré je mít   dva satelitní DIGI TV přístroje   k nezávislé  druhé televizi  (druhou   mám na  chatě + DIGI TV 90  G.B parabola  taky bez  problém. a to vše  za 260 kč)  Když jdu  někdy    na vypadávající  obraz    ke kamarádům  se podívat ,  že jim   to blbne  , tak často  zjistím že bych těm  mechanikům urazil  ruce co to  dělali.a DIGI TV signálem za to  nemůže..Přece máme  jen jednu  družici na  DIGI TV. a nemůže  to někomu  blbnout a  někomu jít  dobře

Připojit reakci
      

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


host - xxx.xxx.63.198 (?), 8.11.2013 16:10
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Měl jsem tuto službu 7 roků a rozhodl jsem se jí ukončit z důvodu špatné kvality jak obrazu, tak formátů, další důvod nelze na jejich dodané receivery nahrávat a s jinými než těmito služba nefunguje. Proto jsme se rozhodl zkusit Sky-link.

Během trvání služby byly naštěstí jen drobné problémy z jejich strany, kdy nezasílali faktury každý měsíc, ale jak se jim to hodilo a poté bez řádného oznámení chtěli zasílat platby na účet. Nám dorazilo až varování, že nemáme zaplaceno i s jakousi pokutou, kterou jsme odmítli uhradit, ale DIGI TV to neuznalo.

Výpověď jsme podali prostřednictvím e-mailu, kterým s námi oni komunikovali a to tak, že byla s vlastnoručním podpisem naskenována. To bylo z důvodu, že byl poslední den v měsíci, aby jsme nemuseli platit další měsíc navíc. Výpověď běží jeden měsíc po měsíci ve kterém byla DIGI TV doručena písemná výpověď.  Originál byl odeslán poštou a dorazil jim pravděpodobně cca 3-5 den následujícího měsíce. Jelikož by asi zchudli o 250,- Kč, tak elektronické doručení neuznali, to že si ho převzali potvrdili odpovědí na mail.

Kompletní požadovali nazpět, rozhodl jsme se jim to poslat poštou. I když jsem si říkal co s tím šrotem asi budou dělat?? Bohužel jsem neměl tak velkou krabici, aby do ní vše vlezlo, takže krom plechu paraboly, bylo vše v jedné krabici a samotný plech byl fólií k této krabici připevněný. Toto pošta odmítla převzít s tím, že by mohlo dojít k odpojení plechu od krabice??!! a že plech mám poslat zvlášť jako další balík. Jelikož se mi nechtělo platit poštovné za 7 roků používanou zrezivělou parabolu, tak jsem ji nafotil a zaslal jim e-mail jestli jim to stojí za to, abych jim ji poslal. ANO stojí jim to za to, jinak by po mě vyžadovali zůstatkovou hodnotu, kolik to nevím, ale věřím tomu že by někde vykouzlili několik stovek určitě. Takže jim šel další balík.

ZÁVĚR si asi každý udělá sám a já mám jasno v tom, že kdyby mi nová služba náhodou nevyhovovala a DIGI TV se zlepšilo v kvalitě, tak si můžou...

Připojit reakci
         

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


host - xxx.xxx.56.9 (?), 9.11.2013 8:37
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Vážení diskutující,

tento příspěvek obsahoval záporné zkušenosti se službou Digi TV. Většinou šlo o stížnosti na dostupnost a chování zákaznického servisu služby Digi TV a na kvalitu služby na některých frekvencích nebo kvalitu služby obecně.

Obdrželi jsme výzvu společnosti DIGI Czech Republic, s.r.o. k odstranění protiprávního obsahu, s tím že tyto příspěvky jsou „vysoce urážlivé a hrubě poškozují společnost Digi TV“. Pokud bychom příspěvky neodstranili, byli bychom vystaveni riziku, že DIGI Czech Republic, s.r.o. začne činit právní kroky proti serveru DigitálníTelevize.cz.

S jakoukoliv „protiprávností těchto příspěvků“ nesouhlasíme a výzva je podle nás absurdní.  Digi TV by podle našeho názoru měla budovat vztah  s veřejností jiným způsobem, ale nemáme zájem o jakékoliv konflikty a ať si každý udělá obrázek sám, proto nahrazujeme příspěvky tímto textem. S ohledem na skutečnost, že některé texty příspěvků, které Digi TV požadovala smazat, obsahovaly výrazy na hraně slušnosti, žádáme diskutující, aby se snažili být méně explicitní, i když chápeme, že momentální pocity diskutujícího mohou být různé.

Děkujeme všem diskutujícím, že i přes tyto problémy pro nás i pro ně nadále budou sdílet své zkušenosti.

Redakce serveru DigitálníTelevize.cz

Připojit reakci
            

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


host - xxx.xxx.213.28 (?), 24.9.2015 16:31
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Vážení diskutující,

tento příspěvek obsahoval záporné zkušenosti se službou Digi TV. Většinou šlo o stížnosti na dostupnost a chování zákaznického servisu služby Digi TV a na kvalitu služby na některých frekvencích nebo kvalitu služby obecně.

Obdrželi jsme výzvu společnosti DIGI Czech Republic, s.r.o. k odstranění protiprávního obsahu, s tím že tyto příspěvky jsou „vysoce urážlivé a hrubě poškozují společnost Digi TV“. Pokud bychom příspěvky neodstranili, byli bychom vystaveni riziku, že DIGI Czech Republic, s.r.o. začne činit právní kroky proti serveru DigitálníTelevize.cz.

S jakoukoliv „protiprávností těchto příspěvků“ nesouhlasíme a výzva je podle nás absurdní.  Digi TV by podle našeho názoru měla budovat vztah  s veřejností jiným způsobem, ale nemáme zájem o jakékoliv konflikty a ať si každý udělá obrázek sám, proto nahrazujeme příspěvky tímto textem. S ohledem na skutečnost, že některé texty příspěvků, které Digi TV požadovala smazat, obsahovaly výrazy na hraně slušnosti, žádáme diskutující, aby se snažili být méně explicitní, i když chápeme, že momentální pocity diskutujícího mohou být různé.

Děkujeme všem diskutujícím, že i přes tyto problémy pro nás i pro ně nadále budou sdílet své zkušenosti.

Redakce serveru DigitálníTelevize.cz

Připojit reakci
               

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


Štěpán (0) - xxx.xxx.205.247 (?), 26.9.2015 13:13
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

S deštěm máte pravdu, obraz je naprd.

Mám za to, že za to déšt' nemůže... může za to malá parabola která je na hraně možností, pak už stačí k problémům opravdu málo - mrak či déšt'. Když dáte parabolu s větším průměrem (než jakou dávají oni), jistě vše pojede bezvadně. Ty malý jsou prostě na houno, hlavně jsou na hraně použitelnosti.

Základem stabilního příjmu je pořádná anténa, o satu to platí rovnež. Vždy je lepší na průměru přidat nežli to co se uvádí jako minimum.

Připojit reakci
                  

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


host - xxx.xxx.64.186 (?), 15.10.2015 7:08
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)
Zda sa, že Ty máš recept na všetko Štěpán. Veľkosť paraboly je jedna vec a preplněné "staré" transpodery vec iná. U nových, ktoré sam využívajů v sharingu s UPC či Slovak telkomom nie problém. Tak keď nepoznáš situáciu netáraj. Mimochodom sa mi nazdává, že si sa infiltrovaľ opäť na Digizónu pod nickom erpteple2 a predvádzaš sa.
Připojit reakci
               

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


host - xxx.xxx.. (?), 26.9.2015 15:17
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Vážení diskutující,

tento příspěvek obsahoval záporné zkušenosti se službou Digi TV. Většinou šlo o stížnosti na dostupnost a chování zákaznického servisu služby Digi TV a na kvalitu služby na některých frekvencích nebo kvalitu služby obecně.

Obdrželi jsme výzvu společnosti DIGI Czech Republic, s.r.o. k odstranění protiprávního obsahu, s tím že tyto příspěvky jsou „vysoce urážlivé a hrubě poškozují společnost Digi TV“. Pokud bychom příspěvky neodstranili, byli bychom vystaveni riziku, že DIGI Czech Republic, s.r.o. začne činit právní kroky proti serveru DigitálníTelevize.cz.

S jakoukoliv „protiprávností těchto příspěvků“ nesouhlasíme a výzva je podle nás absurdní.  Digi TV by podle našeho názoru měla budovat vztah  s veřejností jiným způsobem, ale nemáme zájem o jakékoliv konflikty a ať si každý udělá obrázek sám, proto nahrazujeme příspěvky tímto textem. S ohledem na skutečnost, že některé texty příspěvků, které Digi TV požadovala smazat, obsahovaly výrazy na hraně slušnosti, žádáme diskutující, aby se snažili být méně explicitní, i když chápeme, že momentální pocity diskutujícího mohou být různé.

Děkujeme všem diskutujícím, že i přes tyto problémy pro nás i pro ně nadále budou sdílet své zkušenosti.

Redakce serveru DigitálníTelevize.cz

Připojit reakci
                  

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


host - xxx.xxx.124.78 (?), 27.9.2015 23:20
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Smlouva je platná stále, dokud neukončíte smlouvu písemně Vy... Nejste sám, kdo se nemůže dovolat či jinak kontaktovat Digi, počítám, že to je tím, že se tam něco děje a mění a všichni se zajímají a firma nestíhá...

Připojit reakci
                     

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


host - xxx.xxx.32.216 (?), 30.9.2015 21:55
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Dovolat se opravdu nejde a na email nereagují. Mám nesrovnalost ve faktuře (místo 30kč za pronájem 60kč), tak jsem chtěl vysvětlení. Kdyby něco nešlo, tak asi smolík. Zlatí Rumuni. Ta Lama v názvu mi začíná dávat smysl.

Připojit reakci
                  

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


host - xxx.xxx.102.232 (?), 4.10.2015 11:24
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Vážení diskutující,

tento příspěvek obsahoval záporné zkušenosti se službou Digi TV. Většinou šlo o stížnosti na dostupnost a chování zákaznického servisu služby Digi TV a na kvalitu služby na některých frekvencích nebo kvalitu služby obecně.

Obdrželi jsme výzvu společnosti DIGI Czech Republic, s.r.o. k odstranění protiprávního obsahu, s tím že tyto příspěvky jsou „vysoce urážlivé a hrubě poškozují společnost Digi TV“. Pokud bychom příspěvky neodstranili, byli bychom vystaveni riziku, že DIGI Czech Republic, s.r.o. začne činit právní kroky proti serveru DigitálníTelevize.cz.

S jakoukoliv „protiprávností těchto příspěvků“ nesouhlasíme a výzva je podle nás absurdní.  Digi TV by podle našeho názoru měla budovat vztah  s veřejností jiným způsobem, ale nemáme zájem o jakékoliv konflikty a ať si každý udělá obrázek sám, proto nahrazujeme příspěvky tímto textem. S ohledem na skutečnost, že některé texty příspěvků, které Digi TV požadovala smazat, obsahovaly výrazy na hraně slušnosti, žádáme diskutující, aby se snažili být méně explicitní, i když chápeme, že momentální pocity diskutujícího mohou být různé.

Děkujeme všem diskutujícím, že i přes tyto problémy pro nás i pro ně nadále budou sdílet své zkušenosti.

Redakce serveru DigitálníTelevize.cz

Připojit reakci
                     

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


host - xxx.xxx.102.232 (?), 4.10.2015 11:27
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Vážení diskutující,

tento příspěvek obsahoval záporné zkušenosti se službou Digi TV. Většinou šlo o stížnosti na dostupnost a chování zákaznického servisu služby Digi TV a na kvalitu služby na některých frekvencích nebo kvalitu služby obecně.

Obdrželi jsme výzvu společnosti DIGI Czech Republic, s.r.o. k odstranění protiprávního obsahu, s tím že tyto příspěvky jsou „vysoce urážlivé a hrubě poškozují společnost Digi TV“. Pokud bychom příspěvky neodstranili, byli bychom vystaveni riziku, že DIGI Czech Republic, s.r.o. začne činit právní kroky proti serveru DigitálníTelevize.cz.

S jakoukoliv „protiprávností těchto příspěvků“ nesouhlasíme a výzva je podle nás absurdní.  Digi TV by podle našeho názoru měla budovat vztah  s veřejností jiným způsobem, ale nemáme zájem o jakékoliv konflikty a ať si každý udělá obrázek sám, proto nahrazujeme příspěvky tímto textem. S ohledem na skutečnost, že některé texty příspěvků, které Digi TV požadovala smazat, obsahovaly výrazy na hraně slušnosti, žádáme diskutující, aby se snažili být méně explicitní, i když chápeme, že momentální pocity diskutujícího mohou být různé.

Děkujeme všem diskutujícím, že i přes tyto problémy pro nás i pro ně nadále budou sdílet své zkušenosti.

Redakce serveru DigitálníTelevize.cz

Připojit reakci
                        

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


Dan Rozsíval (0) - xxx.xxx.171.253 (?), 4.10.2015 14:09
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Přiznám se že smysl celého tohoto vlákna mi uniká. Je to sice smutné ale co jste si všichni zvolili za operátora, tak takového máte. Nikdo Vás k němu násilím nenutil a přiznejme si že většina lidí při jeho pořizování neviděla vpravo vlevo a vlezla k němu jenom kvůli výši měsíčních poplatků. Je rok 2015 a operátora snad v případě nespokojenosti není problém vyměnit.

Připojit reakci
                           

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


host - xxx.xxx.177.46 (?), 7.10.2015 18:18
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Bohužel musím potvrdit, že všechny negativní reakce zde uvedené jsou pravdivé. I já mám nesrovanosti ve faktuře, snažím se dovolat už asi 14 dní - nic, maily - nic.

Mám dva set top boxy u jednoho mi zablokovali kartu - bez předchozího varování!!!

Prostě praktiky, které mne u alternativního dodavatele energií nepřekvapují. Takže snad už jen obrátit obrátit se s podnětem na ČOI nebo možná telekomunikační úřad (pokud tento druh služeb pod něj padá).

Máte někdo zkušenosti s takovým řešením?

Díky

Připojit reakci
                           

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


YABAKA (0) - xxx.xxx.111.225 (?), 8.10.2015 8:36
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)
Jakékoliv stížnosti se v první řadě řeší se samotným operátorem, tj. napsat reklamaci k vyúčtování a zaslat pochopitelně doporučeně s dodejkou na adresu sídla společnosti. A až v případě, že bude reklamace neúspěšná (nebo s jejím vyřešením nebude klient spokojen), tak dát podnět na ČTÚ. Ovšem osobně bych to řešil tak, že ten doporučený dopis by obsahoval rovnou výpověď...
Připojit reakci
                           

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


host - xxx.xxx.242.24 (?), 8.10.2015 9:39
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Už mi snimi dochází trpělivost přecházím k Freesat už to mám zařízeno z www.chcisatelit.cz tady mi příjde vše lepší, a hlavně lepší jednánní ještě mi zbývá dořešit nějaké věci okolo vrácení příjmače a pak snad už bude konečně klid.

Připojit reakci
                           

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


YABAKA (0) - xxx.xxx.111.225 (?), 8.10.2015 10:19
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)
Na tom webu by si už konečně mohli opravit chybu se Sport 1 HD, který v nabídce freesatu opravdu není.
Připojit reakci
                           

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


Dan Rozsíval (0) - xxx.xxx.171.253 (?), 8.10.2015 14:27
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

tady mi příjde vše lepší

Jenom aby jste nebyl znovu zklamán.

Připojit reakci
                           

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


Darla (0) - xxx.xxx.211.35 (?), 8.10.2015 12:40
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

boze, ked na niekoho nadavate, nepchajte sem narodnost. Rumunsky hnuj? neblaznite... co to ma s tym, odkial pochadzaju? My DIGI Slovakia mame a sme spokojni. Ak je to ta ista sluzba ako mate v ČR, neviem, v com je problem... http://www.digislovakia.sk/

Připojit reakci
                           

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


YABAKA (0) - xxx.xxx.111.225 (?), 8.10.2015 14:29
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)
Běž s tou svoji Digi víš kam, o "kvalitách" se každý mohl přesvědčit už 9 let :-(
Připojit reakci
                           

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


host - xxx.xxx.. (?), 12.10.2015 20:11
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Mám od nich také dva přijímače. Jedne jsem cca 1 měsíc nepoužíval - 4.10. jsem zjistil, že karta není aktivní, takže jsem zavolal pevným telefonem na jejich zelenou linku. Je pravda, že na spojení jsem čekal asi 30 - 40 minut. Po přihlášení operátorky, identifikaci s uvedením čísla smlouvy a čísla karty + přepnutí na ČT1 mi za cca 5 min placené programy zase fungovaly. U druhé karty byl zase problém, že se nedekódovaly Discovery kanály a CBS Reality. Takže dnes jsem opět protrpěl 40 min čekáním na přihlášení operátorky (volal jsem kolem 17hod) a do 10ti minut po rozmluvě s operátorkou všechno běželo. Myslím, že tyhle problémy začaly po 1.10., kdy se měnil provozovatel. 

Připojit reakci
                           

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


YABAKA (0) - xxx.xxx.111.225 (?), 13.10.2015 15:50
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)
Problémy jsou od doby, co tady tato firma je a prakticky vždy se k prvnímu dni v měsíci řešily chybějící zápisy na kartách.
Připojit reakci
                           

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


host - xxx.xxx.252.138 (?), 17.10.2015 11:06
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

.1.Přímač který  je vypnut  někdy už   3 neděle u jiných  operátorů taky  není už  funkční jako  u Digi tv a  musí se  volat o  zapnutí, nebo někdy  do 1  hod naběhne  sám  ..Problem s tím mají třeba lidi  na chatách  kdy na  ně dojíždí  1x za  měsíc  - a více dní   a mají  třeba Skylik  ,  atd. Takže to  není jen  u Digi tv   ale všech společností  .

2 mám Digi i  Skylink a  nevidím žádný  problém na  konci měsíce  se zápisy  u Digi tv a  to mám  2 přísroje od začátku  firmy. Digi tv ani s výpadky  (mám svoji  ale anténu  středovou 90cm). 

3 ted řeším  právě problém  musím zrušit  jednoho operátora  a nevím  jakýho Skylink  nebo Digi tv  (Pak mi čeká  výměna přístrojů)  Mám konečně letos   na chatě slušný DVB-T   a to mi stačí  bohatě.DVB-T   jde pokaždý  a hned i  za půl  roku   

Připojit reakci
                           

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


Dan Rozsíval (0) - xxx.xxx.171.253 (?), 17.10.2015 13:56
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Akorát že u Skylinku není na rozdíl od té povedené Digi TV potřeba nikam volat ale stačí přepnout na ČT1 SD a počkat. Nemluvě o tom že zde můžu používat přijímač který si sám vyberu a ne ty jejich totální šroty. Ale musím uznat že i zde se už začíná blýskat na lepší časy poněvadž od 1.11. už bude konečně k dispozici samostatný modul s kartou takže už bude možno na příjem použít normální přijímače.

I na chatě je jednoznačně nejlepší Combo příjímač tzn. DVB-T jako základ a DVB-S po úpravě antény jako doplněk třeba na volné sportovní kanály.

Připojit reakci
                           

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


host - xxx.xxx.116.252 (?), 20.10.2015 14:15
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Vážení diskutující,

tento příspěvek obsahoval záporné zkušenosti se službou Digi TV. Většinou šlo o stížnosti na dostupnost a chování zákaznického servisu služby Digi TV a na kvalitu služby na některých frekvencích nebo kvalitu služby obecně.

Obdrželi jsme výzvu společnosti DIGI Czech Republic, s.r.o. k odstranění protiprávního obsahu, s tím že tyto příspěvky jsou „vysoce urážlivé a hrubě poškozují společnost Digi TV“. Pokud bychom příspěvky neodstranili, byli bychom vystaveni riziku, že DIGI Czech Republic, s.r.o. začne činit právní kroky proti serveru DigitálníTelevize.cz.

S jakoukoliv „protiprávností těchto příspěvků“ nesouhlasíme a výzva je podle nás absurdní.  Digi TV by podle našeho názoru měla budovat vztah  s veřejností jiným způsobem, ale nemáme zájem o jakékoliv konflikty a ať si každý udělá obrázek sám, proto nahrazujeme příspěvky tímto textem. S ohledem na skutečnost, že některé texty příspěvků, které Digi TV požadovala smazat, obsahovaly výrazy na hraně slušnosti, žádáme diskutující, aby se snažili být méně explicitní, i když chápeme, že momentální pocity diskutujícího mohou být různé.

Děkujeme všem diskutujícím, že i přes tyto problémy pro nás i pro ně nadále budou sdílet své zkušenosti.

Redakce serveru DigitálníTelevize.cz

Připojit reakci
                           

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


YABAKA (0) - xxx.xxx.111.225 (?), 22.10.2015 8:31
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)
To je fakt takový problém napsat výpověď a zaslat doporučeně s dodejkou na adresu sídla společnosti?!
Připojit reakci
                           

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


host - xxx.xxx.218.215 (?), 3.1.2016 16:43
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

my už poslali výpověd, druhou v pořadí, tu první muž stáhl, ukecali ho na novou digi, máme 2 setoboxy, jeden je asi vadný, i při změně na tovární nastavení si programydalší den přeskakují jinak, ovladač občas nereaguje, za měsíc adie, už jsme toho měli dost, poslali jsmevýpověd v těch prvních 14 dnech po přeinstalování, už se těším, až naladím klasický digital na antenu, už to tak máme nahoře a je to lepší než celá DIGI TV, nemám tam žádné zbytečné rumunské programy, radia česká, DIGI již nikdy víc

Připojit reakci
                           

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


host - xxx.xxx.1.57 (?), 12.1.2016 13:45
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

V září 2015 jsme obdrželi dopis od DIGI, že mění majitele a také zvyšuje ceny. Reagovali jsme mailem, že nové podmínky neakceptujeme a odstupujeme od smlouvy. I když jsme měli září již zaplaceno, v polovině měsíce již jsme viděli pouze "Platnost karty vypršela". Až v polovině října nám sdělili, že měli "přetíženost maily" a že požadují písemnou výpověď - a hned nám poslali fakturu s vyšší cenou i poplatkem za zaslání faktury za říjen.  Poslali jsme tedy výpověď a oni odpověděli, že začíná běžet až od 1.11. a naúčtovali nám ještě listopad.

Na jakoukoli korespondenci mi odpovídají okopírovanými větami a moje dotazy... na základě jaké smlouvy nám zvýšili ceny, na základě jaké smlouvy nám zasílají faktury a účtují poplatek vůbec nereagují.

Pojďme se sdružit a podat na ČOI stížnost společně.

Připojit reakci
                           

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


host - xxx.xxx.. (?), 12.1.2016 14:09
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Někteří pisatelé zde mi připadají jako z pomocné školy, ani si nepřečtou smlouvu a po několika letech se diví, že je třeba odeslat materiál do skladu XY, výpověď i jinou důležitou korespondenci zasílat zásadně písemně (s podacím lístkem nejlíp) atd...

Připojit reakci
                           

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


host - xxx.xxx.2.220 (?), 22.7.2016 23:27
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

za 5 let si to povíme pane, až zpoplatní dvb-t :D

Připojit reakci
                           

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


host - xxx.xxx.218.215 (?), 3.11.2015 12:56
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

zkušenosti téměř totožné, na mejl odpovíají takj po 14 dnech, vypovím smlouvu, ten podmět na ČOI je dobrýnápad

Připojit reakci
                           

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


host - xxx.xxx.252.138 (?), 31.1.2016 7:01
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Já taky  odstoupil od  smlouvy, ale v  pohodě podle  pravidel  .Dal výpověd  8.7.2015 k 1.8,2015  ,  Digi na to má  a nejen Digi podle  zákona 1 měsíc na  vyřízení,  tak vše  se mělo  ukončit 1.9.2015  .Do tý  doby jsem    zaplatil (JÁ TO  MĚL PŘÍKAZEM  Z ÚČTU - ne sipem  )  a věděl  jsem  ,  že to  tak bude  . Představte si  mě to  běželo až  do 25.9.2015 to  znamená 25  dní zadarmo  ještě  .  Já byl  spokojený s DIGI  ,  měl jsem  to od  začátku nejdříve 1 přístroj pak   2 přístroje jeden doma  druhý na  chatě a  vše za 260 kč,  2 x měnil za tu dobu  přístroje a  bez problémů  jeden do   3 dnů pro druhý  jsem si  dojel 100 km po domluvě  s technikem    protože jsem nechtěl  čekat dlouho na mechanika,  tak hned  druhý   den jsem jel    a vyměnil  v Digi  servisu bez  problémů  .  Ted mi  zbylo   všechno i oba přístroje  doma ani  to   nechtějí  . Na chatě jsem nechal parabolu  i LNB DIGI TV   a dal  jen jiný přístroj  na Skylink výhoda zaplatím si jen  co jsem na  chatě  , nevýhoda asi  1100 kč každý rok za  2 kartu  , ale  FREESAT dává   zase   4 přístroje  zadarmo včetně karet  .Syn má  FREESAT   v plný  palbě všechny programy    mimo HBO    a 4  přístroje  (rozděli si to na  3 rodiny  v baráku  a taky i peníze  )  ,  vše od  nich a  platí jen 580 kč  měsíčně  .Dával si to prosinec  2015

Připojit reakci
                           

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


host - xxx.xxx.125.246 (?), 23.2.2016 22:03
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Zřejmě jako forma nátlaku k urychlení přechodu na "novou DIGI TV" zvolil nový majitel zajímavá praktika. S každou fakturou chodí oznámení o snížení počtu programů. Zatím 2 faktury a 3 programy (-). Je to urážlivé jednání hodné okrajového mobilního operátora. Samozřejmě na dotaz "i-meilem" (info na nové služby) žádná odpověď.Tak že ještě že mám krabici od TV na tu rezavou parabolu.Už jsem v životě prodělal víc!

Připojit reakci
                           

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


host - xxx.xxx.20.91 (?), 13.3.2016 9:52
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Mně to píšou rovnou na obrazovku, tak takového partnera který mně vydírá nechci ani náhodou, takže dávám vypověd po 9 letech, naštěstí jsou tu i jiní poskytovatelé televizních služeb nemluvě o tom že krásně chytám programy na pokojovou antenu.

Připojit reakci
                           

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


Dan Rozsíval (0) - xxx.xxx.171.253 (?), 13.3.2016 11:32
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

A bez pokojové jich bude ještě víc.

Připojit reakci
                           

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


host - xxx.xxx.. (?), 13.3.2016 22:44
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)
Taky jsem s nima skončil, Taky jsem s nima skončil, talíř už je pryč.
Připojit reakci
      

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


host - xxx.xxx.225.2 (?), 25.10.2016 15:10
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Tak ja se prave po 1.5 mesici snazim dostat pryz ze sparu teto silene spoelcnosti. Nedodrzuje podminky, rusi programy, a vazne koukat na rumunske titulky ci pripadne poslouchat jejich radia za ty penize nemusim. Lzou i po telefonu a clovek opravdu musi mit pevne nervy aby se jich zbavil. Jsou to zlodeji, ktere za programy vysilane vsude zdarma, pozaduji silene penize a jeste je davaji v silene kvalite. 

Připojit reakci
      

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


host - xxx.xxx.. (?), 14.11.2016 20:58
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Podvodné jednání společnosti DIGI TV

Dobrý den, chci se s Vámi podělit o zkušenost s touto společností.

Digi TV jsme si pořídily na dvě tv a neměli jsme žádný problém až do doby kdy nám končila dvouletá smlouva a digi tv nám začala vnucovat nové přijímače s tím že mají lepší signál a podobně, v telefonickém rozhovoru a následně v rozhovoru s technikem který přišel nové přijímače nainstalovat nám cca po 2 měsících přestaly fungovat určité programy na které jsme byli zvyklí. Volal jsem tedy na jejich zákaznickou linku a zjistil jsem že jsme byli podvedeni.  Nyní nám tvrdí že tím že máme nové přijímače tak musíme souhlasit s:

1.Jinak postavenými programovými balíčky

2.Musíme platit za méně programů více peněz

3.Prodloužily jsem si smlouvu o další 2 roky

S ničím takovým jsme nesouhlasily a nesouhlasíme a byli jsme ujišťováni že se výměnou přijímačů pro nás nic nemění.

je to velmi nesolidní a podvodné jednání.

Nedoporučuji nikomu tuto společnost a nikdy již nikomu u nás na činžovním domě kde jsem majitelem nenechám dát jejich satelit a nechám sundat 2 stávající hned jak jim skončí smlouva s touto nehoráznou firmou.

NESPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK!

Připojit reakci
            

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


host - xxx.xxx.8.247 (?), 25.11.2016 18:46
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Můj spor s DIGI je v tomto

Přestěhovali jsme se do rodinného domu v Novém Městě n M. kde měli digi tv. Po přepisech já nevím čeho ohledně domu se mě ptali jestli si nechám po původních majitelích DIGI TV a já souhlasil, že stejně nic zatím nemám, V domě jsme další měsíce ani nebydleli a televize tam ani nebyla kvůli rekonstrukci, ale bylo nám to jedno s tím že se nastěhujeme, a tv pojede. Po nastěhování jsme se zeptali, jestli umí nabídnout i internet jako balíček. Nabídli nám za 820kč net 20mb/s a tv. Konkurence tady má o 100% rychlejší net a tv stejnou za 480 kč Bylo jasné co vyhraje. Po výpovědi nám začaly telefonáty, že jsme odešli dříve než po dvou letech a chtějí po nás sankce v podobě 135kč každý měsíc po dobu 2 let. Problém je v tom, že já nemám novou smlouvu ale mám dohodu o POSTOUPENÍ smlouvy zůstalo nám staré číslo smlouvy z roku 2007. Nikde není uvedeno nic o závazku na dva roky! Volal jsem tam o této skutečnosti ale operátorka neustále opakovala že tím vznikla nová smlouva s úvazkem na dva roky o kterých tam není žádná zmínka ani odkaz na nějaké stránky kde bych si to měl eventuelně přečíst. Gólem je, že jsem tu tv neměl nikdy v síti ani napojenou do tv. Nikdy jsem se ani nepodíval, jestli to vůbec běží... P.S. Dali údajně novou smlovu a nechali 7 let staré přijímače, které chtějí pod sankcí 5000kč vrátit...

Připojit reakci
   

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


host - xxx.xxx.52.183 (?), 22.3.2016 9:25
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Doplňuji svou smutnou zkušenost s tohle vyděračskou firmou, po instalaci a prvním měsící provozu mi přišla faktura na úhradu celkem 42 dnů služeb, které jsem dosud neodebral, podal jsem námitku proti faktuře, kde mi tuto zamítli s tím, že to tedˇmají takto nastavené a musí se takto platit v souladu s jejich VOP, když jsem podal reklamaci na ČTÚ, bylo mi sděleno, že to takto v telekom.službách upravil nový OZ, nedovedu si představit, jak z nich budu vymáhat peníze zpět při poruše zařízení a znemožnění odebírat signál, varuji všechny, kdo by měli o tuhle firmu potenciální zájem, ruce pryč od DiGi TV, případně UPC, doporučuji všem septobox a máte klid, alespoň si oči trochu odpočinou...

Připojit reakci
      

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


host - xxx.xxx.. (?), 6.5.2016 22:39
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

S příchodem LAMA ENERGY GROUP do digi tuto společnost rozhodně nemůžu nikomu doporučit.
Řešil jsem to úmyslné nedodržování smluvních podmínek touto společností před třemi měsíci. Pokazí se Vám jejich přijímač, myslíte, že Vám ho opraví nebo vymění? Nikoliv! Pouze pokud podepíšete vázanou smlouvu na další dva roky a zaplatíte 300 kč. Nechcete? Pak máte smůlu, smlouvu nedodržíme, přijímač neopravíme, televize Vám nepůjde. Dodržte smlouvu nebo v takovém případě na základě vašich podmínek okamžitě odstupuji od smlouvy. Ne ne panáčku, na podmínky kašlem, podej si klasickou výpověď, co začne běžet od příštího měsíce. Ale já mám nefunkční televizi! Na to s.re pes, podepiš nebo neotravuj. Tak toto je přístup Digi pod LAMA ENERGY GROUP. Vše zde uvedené mohu doložit...

Představa, že od takovéto společnosti odebírám energie... Asi bych se osypal :-) ještě že to byl jen satelitní příjem

Připojit reakci
         

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


host - xxx.xxx.14.127 (?), 18.11.2016 16:51
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)
Pročpak se asi jmenují LAMA e.g.? Protože to jsou LAMY.
Zdraví Paulie
Připojit reakci
         

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


host - xxx.xxx.214.57 (?), 4.1.2017 18:11
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Po několikaěsíčním nefungováním a nereakcí ze strany Digi jsem přestal platit za nefunkční službu a přišla mě exekuce na 10 000Kč Proto všichni pozor a tyto podvodníky.

Připojit reakci
Založit novou diskuzi Nápověda
  Název diskusního téma   Počet příspěvků   Datum   Počet návštěv
Kvalita signálu přes integrovaný tuner320.2.20171061
Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o604.1.201796151
Zapojení set top boxu do TV bez Scart113.12.2016620
Výpověď u DIGI39.10.20161278
Digi TV problémy4926.7.201677689
Jak naladit Kanal DSF3225.6.201658846
Kontakt na DIGI TV312.4.20162867
Vymáhání dlužné částky625.3.20164634
Slabý nebo žádný signál216.3.201637037
Digi TV - vrácení satelitního kompletu2421.2.201624771
Uvazujete o Digi Go?17.1.20162297
Komunikace s DigiTv1141.11.2015164910
Mohu mít každý přijímač v jiném domě?523.9.20153204
Měsíční platba717.9.20153838
Jen 4 kanály v HD oproti Skylinku3211.8.201518412
Výpověď DIGI673.8.2015141631
Nezdařená samoinstalace1815.2.201519930
Nemužu naladit Digi přes cl slot v tv919.11.20149014
Jak propojit dva satelitní receivery3630.10.201428328
Satelitní příjmač64.6.20146338
Nefunguje ovladač!!!!!!!:-(124.6.201425181
Bezproblémová výpoveď u DigiTV394.5.201466172
Síla signalu94.11.20137433
Muj problem se sluzbami Digi TV2011.10.201321529
DIGI TV46.10.20134936
Jde použít přijímač digi tv na příjem Astra 3.A nebo Astra 11511.9.201317529
Digi tv v zahranici. svajciarsko5615.3.201337122
DigiTv v HD93.2.201321828
Nove karty s Nagravision 3?743.12.2012124090
Aktualizace DigiTv2222.10.201228854
Digi TV v TV se zabudovaným sat266.9.201235815
Jde pouzit set Digi s jinou kartou?526.7.20127594
Laický dotaz1911.7.201219720
Intelsat 1002 mi nenabízí programy od digi148.6.201226237
DIGI TV jaká karta?67.6.201210071
AB CryptBox 400HD novinka32.3.20125910
Služba Partner Box u DIGI TV353.12.201150437
Digi tv530.7.20119457
Slabý signál525.7.201114297
DIGI TV versus UPC DIRECT55.7.20119617
Je lepší DigiTV nebo CS Link2311.1.201163593
Sencor SDB 1014T324.11.201010487
Nové programy1818.11.201034121
Pán Aleš1131.10.201015202
Digi Sport721.10.201030491
Techni DIGI3021.10.201043868
Skylink vs Digi TV1520.10.201025863
DIGI TV na dvě televize2420.10.201037676
Slučovač31.10.20108831
signál71.9.201014598
Další diskuze: 1, 2, 3  
Pozemské vysielanie | Satelitná televízia | Diskuzné fórum | Magazín | Televízny program | Česká verze