DigitálníTelevize.cz DigitálnaTelevízia.sk Energoportál.cz InteligentníDomácnost.cz TV program
Satelitní komplety     |     Televízie najlepšie ceny
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

Připojit reakci do diskuze Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Jsem uživatelem Digi TV téměř 4 roky, na instalaci jsem čekal asi 4 měsíce. Po těch téměř 4 letech zařízení, které mám od nich pronajaté, přestalo fungovat. V jejich obchodních podmínkách, které mi dali ke smlouvě, jsem dohledal, že pokud jsem závadu nezpůsobil já, odstraní závadu bezplatně. Ohlásil jsem tedy na klientskou linku závadu. Po 3 týdnech mi zavolal technik s tím, že by přijel, ale že budu platit paušální poplatek za výjezd ve výši 500 Kč. Odmítl jsem. Nejsem ochotem zaplatit jakoukoli částku za opravu nějakého cizího zařízení, které máme jen pronajaté, zvlášť když za něj poctivě měsíčně platím nemalý paušál. Informaci o "poplatku" jsem ověřil na jejich klientské lince. Sdělili mi, že platit musím. Požádal jsem je pak už jen o informaci, jakým způsobem vypovědět smlouvu. Paní zcela bez jakéhokoli zájmu mi to sdělila. Dnes výpověď odesílám a nechci s nimi mít už nic společného. Aleš

Přispívat do diskuze mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlašte se v levém sloupci. Pokud nemáte svůj uživatelský účet, registrujte se prosím.
Nejnovější příspěvky v tomto vláknu:
Po několikaěsíčním nefungováním a nereakcí ze s..., host, 4.1.2017
Můj spor s DIGI je v tomto Přestěhova..., host, 25.11.2016
Ráda bych vyzvala všechny spotřebitele, kteří m..., host, 25.11.2016
Pročpak se asi jmenují LAMA e.g.? Protože to jsou ..., host, 18.11.2016
Podvodné jednání společnosti DIGI TV ..., host, 14.11.2016
Tak ja se prave po 1.5 mesici snazim dostat pry..., host, 25.10.2016
Stránky: 1, 2, 3 | Zobrazit celou diskuzi   

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


ladiss (0) - xxx.xxx.161.219 (?), 30.8.2010 15:54, počet návštěv: 97442
Přejít na: tento příspěvek (zjistit adresu)
Objednal jsem si službu Digi Tv a zde bych se chtěl podělit o své smutné zkušenosti : Asi po třech měsících od objednání přišel technik z Rychnova n/K, který mi zapojil pouze přijímač s vloženou aktivační kartou a nasměroval parabolu. Parabola, konzole, konvertor a kabely jsou mé vlastní. Přijímač byl předpotopní Humax II. Po nastavení paraboly byl přijímačem indikovaný signál 100/85. Postupně jsem zjistil, že ze všech anoncovaných programů jich min. 7 nenaladím vůbec. Signál byl stále 100/85 a přesto se mi u nenaladitelných programů objevovala hláška slabý nebo žádný signál. Samozřejmě Digi Tv to svedli na počasí. Protože i ostatní programy nefungovaly kvalitně, doporučili mi zakoupit pozlacenou scartku. Na LCD televizorech se to prý může stát. Na tuto skutečnost, ale také zapoměli upozornit na svých webových stránkách. Zarazilo mě i to, že ke smlouvě požadovali připojit oboustrannou kopii občanského průkazu. Tu jsem předal technikovi z Rychnova n/K a nevím jakým způsobem jí doručoval do Brna a kolik osob přišlo do styku s osobními údaji. Ale skutečnost je taková, že asi týden po předání OP technikovi mi začalo docházet do bydliště nápadně zvýšené množství různých reklamních letáků, "oznámení o 1 000 000,- výhře“ a pod. Zde byla uvedena moje osobní data a někde i rodné číslo. Že by se jednalo o náhodu je málo pravděpodobné. Z těchto důvodů jsem se rozhodl odstoupit od smlouvy, ale DIGI Czech Republic s.r.o., na mě požadovala vrácení zařízení, které kromě přijímače a karty je mé vlastní, taky podivné praktiky. Současně na mě požadují zaplatit částku 1 660,-Kč. údajně slevu na montáž, kterou mi poskytli při 12 měsíčním úvazku, ale že celá věc evidentně vznikla jejich zaviněním je nezajímá. Nezajímá je ani to, že technik prakticky nic nemontoval. Pouze zapojil přijímač a nasměroval parabolu. Nakonec jsem si zakoupil kartu SkyLink, což sice je jistý jednorázový celoživotní výdaj a platím si Multi baliček za 250,-Kč. měsíčně a jsem velmi spokojen. Nevadí počasí a nepotřebuji pozlacenou scartku. Omlouvám se, že jsem se tak rozpovídal, ale považoval jsem za nutné upozornit na tyto skutečnosti potenciální zájemce o Digi Tv, aby věděli, co je může čekat.
Připojit reakci
   

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


host - xxx.xxx.160.66 (?), 4.1.2011 12:59
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Jsem uživatelem Digi TV téměř 4 roky, na instalaci jsem čekal asi 4 měsíce. Po těch téměř 4 letech zařízení, které mám od nich pronajaté, přestalo fungovat. V jejich obchodních podmínkách, které mi dali ke smlouvě, jsem dohledal, že pokud jsem závadu nezpůsobil já, odstraní závadu bezplatně. Ohlásil jsem tedy na klientskou linku závadu. Po 3 týdnech mi zavolal technik s tím, že by přijel, ale že budu platit paušální poplatek za výjezd ve výši 500 Kč. Odmítl jsem. Nejsem ochotem zaplatit jakoukoli částku za opravu nějakého cizího zařízení, které máme jen pronajaté, zvlášť když za něj poctivě měsíčně platím nemalý paušál. Informaci o "poplatku" jsem ověřil na jejich klientské lince. Sdělili mi, že platit musím. Požádal jsem je pak už jen o informaci, jakým způsobem vypovědět smlouvu. Paní zcela bez jakéhokoli zájmu mi to sdělila. Dnes výpověď odesílám a nechci s nimi mít už nic společného. Aleš

Připojit reakci
      

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


host - xxx.xxx.255.171 (?), 4.1.2011 17:21
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)
Zdravím.Taktéž jsem byl zákazníkem DIGI TV necelé 4 roky. Po této době jsem se rozhodl, že již nebudu službu využívat. Nikoliv kvůli nějaké poruše, ale z důvodu toho, že mne již nebavilo sledovat různě zpitvořené formáty obrazů a nebo vysílání, kde měly být titulky bylo bez titulků, kde mělo být CZ audio bylo pouze anglické, nekvalitní signál, kdy na HBO byly kostky jak na karované košili, apod. Prý testy. To v tom případě testují do dnešního dne. Pak jsme se přistihli, že nejvíce sledujeme konkurenční SkyLink, nebo vysílání DVB-T. Takže nač platit za DIGI. Vše bylo v pořádku až do doby, kdy jsem odeslal řádnou výpověď (písemnou) služby. Došel mi domů dopis s instrukcemi, kde bylo sděleno, komu mám zařízení ZDARMA vrátit. Ale onen člověk byl od mého bydliště vzdálen cca 150 Km a cca 3 týdny nebral telefon na uvedeném tel.čísle, které bylo součásti manuálu. Takže jsem opět kontaktoval milou DIGI TV, kde mi paní operátorka sdělila, že můžu zařízení odevzdat v sousedním městě, kde mají zřízenu pobočku s jejich techniky. Po kontaktu s panem vedoucím této pobočky mi bylo sděleno, že zařízení mám osobně dovézt, nebo si pro něj přijedou. Ale že zaplatím minimálně 500 Kč za odevzdání sestavy. Protože si ji měl odebrat ten člověk zmiňovaný výše a bla bla bla. Platit jsem odmítl a DIGI TV jsem sdělil, že sestavu mám doma, v opatrování a až budou mít čas, že si pro ní mají poslat. Po cca 4 týdnech přijel jejich člověk a ZDARMA vše oproti potvrzení převzal. Považoval jsem celou věc za uzavřenou. Ale pozor, překvapení. Po cca 2 týdnech mne kontaktoval nějaký právní zástupce fy DIGI TV s tím, že u mé osoby mají pohledávku v celkové výši 500 Kč. Jaká to náhoda, že? Samozřejmě jsem se bránil, ať mi to dokáží. Posílali maily s vyúčtováním já jim naopak okopírované ústřižky složenek. Došlo to až tak daleko, že přišla vyhrůžka soudem. Nakonec jsem po 2 měsících kapituloval a onen údajný dluh ve výši 500 Kč jsem jim poslal. Doufám, že si tu mou pětistovku na DIGI pořádně užili. Takže pozor. Smluvní podmínky s DIGI na území ČR neplatí. A od počátku působení společnosti DIGI TV na našem trhu je velice podivné co znamená pojem ZDARMA ve spojení s touto společností. Při instalaci, na kterou jsem čekal 3 měsíce a dva týdny od nahlášení, jsem platil 830 Kč.
Připojit reakci
         

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


Aleš (0) - xxx.xxx.94.4 (?), 4.1.2011 22:14
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Vy jste jim poslal "dobrovolně" 500 Kč. Sice pod nátlakem, ale nemůžete teď tady psát, že "smluvní podmínky neplatí", protože u toho soudu jste nebyl. Ale to, že největší poskytovatel sat.televize je nejméně k sehnání ze všech, prostě svědčí o tom, že prostě od nich ruce pryč!! Připomínají mi chování a solidnost těch firem, co dávají takové ty "spotřební půjčky"...

Připojit reakci
            

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


host - xxx.xxx.185.31 (?), 24.1.2011 18:22
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Zdravím všechny a důrazně varuji před pořízením služby DIGI TV, je to společnost která po pořízení smlouvy zcela pomíjí jakoukoli další komunikaci se zákazníkem a navíc při výpovědi smlovy nejedná korekně, podniká kroky vedoucí vytváření pokut pro zákazníky s následnou výhružkou velkých pokud. VARUJI DIGI TV NEBRAT!!! Ondra.

Připojit reakci
               

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


host - xxx.xxx.12.138 (?), 7.2.2011 13:57
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

já mám  DIGI OD  ZAČÁTKU asi 4 roky a 1 rok partner  box dva  nezávislý přístroje + Skylink i děti mají Digi tv   a zatím 100% spokojenost  .  Když vypadne  kvůli bouřce Digi tv vypadne  i Skylink  a DVB-T jinak  poruchy minimální jako u  každý společnosti . Čekání na  namontování před 4  roky bylo 2 dny ,  ale musel   jsem si sehnal    sám mechanika   , na partner box čekání 3 dny .a grátis  za montáž , protože   jsem si  to montoval    sám jen  jsem musel  dojec 80 km do  DIGI TV k firmě. pro věci.. 3x v  rodině odešel už přímač z 5 přístrojů co máme po rodině a do  týdne vždy  vše vyřešeno  ani jsem  do Brna  na linku nevolal  protože ta  mi nepomůže.,  vše sehnal sám přes různý  mechaniky od DIGI TV.Mohu porovnat  i kvalitu s Skylinkem , který je  na některých  programech Samořejmě  lepší,   ale i  on má  horší programy  MAZANICE než DIGI TV.. SAMOŘEJMĚ NEBERU  HD PROGRAMY U Skylinku  ,  které se  mi nevyplatí  a taky  je nemám . Tam je  dobrý jen  eurosport HD.. Kdysi jsem  měl HBO HD atd. a stejně  na to  nikdo nekoukal 1. není čas   za týden  v létě do 8- 10 hod provozu TV . V ZIMĚ je  to více.  2.  stále filmi  opakovali a  byli starý. žádná premiera.

Je to  věc každého  na co  kouká ,  co mu  vyhovuje atd. Mě třeba  vyhuvují programy  u obou  společností.a každý  má svoje  nej.  Kdyby chtěl  jen   NOVU , PRIMU ATD. NEPOTŘEBUJI SATELIT   stačí bohatě  DVB-T TELEVIZE PANASONIK model 2009 co mám  doma.

Připojit reakci
                  

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


lukino.nj (0) - xxx.xxx.51.137 (?), 7.2.2011 14:53
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

já nepoužívám digi tv ale vlastním přístroje humax na 2 tv s nefunkčními kartami - nevíte jesti lze nějak použít tyto přístroje na skylink který mám nebo cs link s nějakým emu

Připojit reakci
                     

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


Dan Rozsíval (0) - xxx.xxx.44.2 (?), 7.2.2011 18:05
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Tyhle "přístroje" buď leda na FTA anebo do popelnice - Nagravision! Bohužel.

Připojit reakci
                  

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


Brož (0) - xxx.xxx.55.177 (?), 7.2.2011 19:24
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Příšerná patlanice! Takhle se má psát? Slova velkými písmeny a k tomu ještě nesmyslné mezery před tečkou a čárkou.

Připojit reakci
               

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


host - xxx.xxx.36.19 (?), 24.1.2012 16:12
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Vážení diskutující,

tento příspěvek obsahoval záporné zkušenosti se službou Digi TV. Většinou šlo o stížnosti na dostupnost a chování zákaznického servisu služby Digi TV a na kvalitu služby na některých frekvencích nebo kvalitu služby obecně.

Obdrželi jsme výzvu společnosti DIGI Czech Republic, s.r.o. k odstranění protiprávního obsahu, s tím že tyto příspěvky jsou „vysoce urážlivé a hrubě poškozují společnost Digi TV“. Pokud bychom příspěvky neodstranili, byli bychom vystaveni riziku, že DIGI Czech Republic, s.r.o. začne činit právní kroky proti serveru DigitálníTelevize.cz.

S jakoukoliv „protiprávností těchto příspěvků“ nesouhlasíme a výzva je podle nás absurdní.  Digi TV by podle našeho názoru měla budovat vztah  s veřejností jiným způsobem, ale nemáme zájem o jakékoliv konflikty a ať si každý udělá obrázek sám, proto nahrazujeme příspěvky tímto textem. S ohledem na skutečnost, že některé texty příspěvků, které Digi TV požadovala smazat, obsahovaly výrazy na hraně slušnosti, žádáme diskutující, aby se snažili být méně explicitní, i když chápeme, že momentální pocity diskutujícího mohou být různé.

Děkujeme všem diskutujícím, že i přes tyto problémy pro nás i pro ně nadále budou sdílet své zkušenosti.

Redakce serveru DigitálníTelevize.cz

Připojit reakci
                  

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


host - xxx.xxx.192.100 (?), 24.1.2012 17:01
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Jestli píšete všem velkými písmeny, tak se nedivím...

Připojit reakci
                     

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


host - xxx.xxx.255.154 (?), 26.7.2012 17:30
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

A my jsme všichni v hodině ČJ... proberte se 

Připojit reakci
      

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


host - xxx.xxx.10.16 (?), 20.9.2016 12:15
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Naprosto s Vámi souhlasím, co se týká přístupu k zákazníkům, tak to je naprostá katastrofa, a jediným zájmem je vybrat nějaký poplatek. Výpověď jsem již zaslal a nikomu ze svých známých by službu nikdy nedoporučil. Petr

Připojit reakci
         

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


host - xxx.xxx.49.19 (?), 25.11.2016 3:58
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Ráda bych vyzvala všechny spotřebitele, kteří mají u DIGI TV aktivnií smlouvy a nejsou spokojeni s kvalitou poskytovaných služeb nebo s nimi měli v nedávné historii spor ohledně plateb/vypovídání smlouvy,  aby se mi ozvali na email no.digitv@gmail.com pokud mají zájem o to, přidat se ke skupinovému řešení a případné žalobě a právnímu postupu vůči těmto rumunským živlům.

Na tuto společnost jsem podala podnět k šetření ČOI, v nejbližších dnech podám stížnost i na ČTÚ a současně podám trestní oznámení z podezření z nekalých praktik při podnikání, nesprávného zacházení s osobními údaji a nebojím se to říct: podvodu a vědomého uvádění spotřebitele v omyl. 

Předesílám, že o mých krocích tato "společnost" ví. Evidentně jsou jí jedno. Doufám že jim není a nebude jedno, až na ně dopadne ruka zákona.

U této firmy jsem měla služby smluvně podložené po řadu let až do roku 2011. Do té doby nebyla kvalita kdovíjaká, ale platila jsem a byl klid. V srpnu 2011 došlo k porušení kabelu a služby začaly být nedostupné. Závadu jsem nahlásila Zákaznickému centru a ti slíbili nápravu. 

Technik se mi neozval. Ale faktury chodily dál. Odmítla jsem je platit, služby byly nedostupné. Vše skončilo tím, že jsem v souladu s VOP odstoupila od smlouvy kvůli poruše k 31.12.2011. Rozumějte poslala jsem jim dopis do sídla po té co jsem jim svůj záměr sdělila elektronickou formou.

Ještě v únoru 2012 jsem s nimi elektronickou formou komunikovala, rozporovala jsem jimi uplatňovaný nárok na úhrady nedostupných služeb, přičemž oni mi tvrdili že jim moje odstoupení od smlouvy nedošlo. Poslala jsem ho opětovně byť ke zpětnému datu. Bez reakce. Faktury přestaly chodit, já aby byl klid, doplatila 3měsíce od srpna 2011 do doby mého odstoupení od smlouvy k 31.12.2011 přesto že bylo prokazatelné, že jsem po celou dobu měla na zařízení poruchu, kterou nikdo neopravil a služby, za které jsem těm podvodníkům zaplatila, mi nebyly poskytovány.

V létě roku 2012 jsem se odstěhovala. Nic zlého netuše.

Teď na mne přišla exekuce. Tahle firma použila neplatné kontaktní údaje, svévolně změnila způsob komunikace, nevyužila ani jeden z dosud platných elektronických kanálů (email, telefon) ani je nepředala právníkům, nikomu kdo by měl zájem danou věc vyřešit.

a co si nárokují? Další tři měsíce plateb na začátku roku 2012.

Absurdita tohoto počínání by byla úsměvná, nebýt obestavění účtů a záznamech v registru dlužníků. Dosud nebyli ze téměř měsíc schopní vysvětlit nebo doložit, jak daná smlouva zanikla, ani jak nakládali s mými osobními údaji, přestože jim poskytnutí těchto informací nařizuje zákon. Dělají mrtvé brouky.  

To, jak k věci přistupují a ta nesmyslnost nároku, který mne dovedl do této společensky nepříjemné a řekla bych až urážející situace (protože naštěstí v mé ekonomické situaci je jimi nárokovaná částka včetně exekučních nákladů jen několikaprocentní částí mých měsíčních příjmů nemám žádný ekonomický dopad, ale umím si představit, že stát se toto rodině s několika dětmi v napjaté ekonomické situaci, je to věc likvidační), mnedovedli až k rozhodnutí, že vynaložím téměř jakékoliv prostředky na to, abych činnost této firmy když ne zastavila, tak alespoň tak zkomplikovala a způsobila jim takovou hmotnou újmu v rámci právních sporů a po mediálních kampaních propad v zákaznické oblasti, že minimálně vyhází kompletně celý český management a v lepším případě jim bude zastavena licence k vysílání a poskytování telekomunikačních služeb.

Je to můj nový pet project - pokud mi v něm chcete pomoci poskytnutím informací a podkladů na výše uvedený email, budu vám vděčná.

Díky za pozornost. 

Připojit reakci
   

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


host - xxx.xxx.227.156 (?), 21.4.2011 22:02
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Já 4 měsíce čekal na opravu a nakonec jsem podal výpověď.Zálohu jsem tedy přestal platit, když mi neposkytovaly žádnou službu.Peníze jsem musel doplatit, protože mi bylo vyhrožováno soudem, ale až po uplynutí doby, kdy jsem mohl žádat navrácení záloh, kdybych platil.1000 Kč v čudu... Taky jsem to vyřešil Sky Linkem

Připojit reakci
      

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


host - xxx.xxx.153.179 (?), 22.4.2011 13:53
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Radši ty Rumuny nikdy neobjednávat!

Připojit reakci
   

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


host - xxx.xxx.54.254 (?), 26.2.2012 10:00
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Používám Digi Tv tři roky na dvě televize za ty peníze je to nejlepší co se dá v čechách pořídit.Už mi sice jeden přijímač HUMAX kleknul ale stačilo vyměmit kondíky ve zdroji a jede dál.Byl to přístroj který běží 18 hodin denně takže mě to nepřekvapilo.Kdyby ne našem trhu Digi Tv nebyla tak naši ostatní poskytovatelé sat. tv nešli s cenou dolů to je jistý.

Připojit reakci
   

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


host - xxx.xxx.90.221 (?), 26.2.2012 11:10
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Mám Digi TV víc než rok, také byly problémy s instalací, nakonec jsem si to nainstaloval radši sám abych nemusel čekat ty 4 měsíce. Obraz bez problémů naladím všechny programy. Akorát bych chtěl nějaké ty HD, ale to je problém všech operátorů, že nejsou české HD programy, např. CT4 HD.

Připojit reakci
      

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


host - xxx.xxx.12.138 (?), 26.2.2012 16:55
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

. Já mám  DIGI TV od  začátku ale  svoje LNB  a svoji  středovou   kovosad parabolu 85 cm a  spokojenost   (i Skylink  doma).  Neměl jsem  žádný problém  větší a  to mám  Partner box  ,    kromě jedné  výměny přístroje    a to bylo  do druhého  dne před  4 roky  vyměněný .. Výpadky ,  kostičky atd jako  u Skylinku v  porovnání   při bouřce  vypadávají do  30 vt  na stejně   . Obraz je  o trochu  horší u  DIGI TV ,  ale někdy  bych zase  řekl obráceně  (sport digi).  Zatím platím  DIGI TV I  SKYLINK MULTY   ,  o HD nemám  zájem   málo česky  mluvených koukatelných  programů pro mne  2-3    ostatní mi  nezajímají   nebo se  několikrát opakují  programy za  den  -  hrůza..  To radši  horší obraz  a   koukat na   Film + , AXN, Universal   atd.  Dobré je mít   dva satelitní DIGI TV přístroje   k nezávislé  druhé televizi  (druhou   mám na  chatě + DIGI TV 90  G.B parabola  taky bez  problém. a to vše  za 260 kč)  Když jdu  někdy    na vypadávající  obraz    ke kamarádům  se podívat ,  že jim   to blbne  , tak často  zjistím že bych těm  mechanikům urazil  ruce co to  dělali.a DIGI TV signálem za to  nemůže..Přece máme  jen jednu  družici na  DIGI TV. a nemůže  to někomu  blbnout a  někomu jít  dobře

Připojit reakci
      

Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o


host - xxx.xxx.63.198 (?), 8.11.2013 16:10
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Měl jsem tuto službu 7 roků a rozhodl jsem se jí ukončit z důvodu špatné kvality jak obrazu, tak formátů, další důvod nelze na jejich dodané receivery nahrávat a s jinými než těmito služba nefunguje. Proto jsme se rozhodl zkusit Sky-link.

Během trvání služby byly naštěstí jen drobné problémy z jejich strany, kdy nezasílali faktury každý měsíc, ale jak se jim to hodilo a poté bez řádného oznámení chtěli zasílat platby na účet. Nám dorazilo až varování, že nemáme zaplaceno i s jakousi pokutou, kterou jsme odmítli uhradit, ale DIGI TV to neuznalo.

Výpověď jsme podali prostřednictvím e-mailu, kterým s námi oni komunikovali a to tak, že byla s vlastnoručním podpisem naskenována. To bylo z důvodu, že byl poslední den v měsíci, aby jsme nemuseli platit další měsíc navíc. Výpověď běží jeden měsíc po měsíci ve kterém byla DIGI TV doručena písemná výpověď.  Originál byl odeslán poštou a dorazil jim pravděpodobně cca 3-5 den následujícího měsíce. Jelikož by asi zchudli o 250,- Kč, tak elektronické doručení neuznali, to že si ho převzali potvrdili odpovědí na mail.

Kompletní požadovali nazpět, rozhodl jsme se jim to poslat poštou. I když jsem si říkal co s tím šrotem asi budou dělat?? Bohužel jsem neměl tak velkou krabici, aby do ní vše vlezlo, takže krom plechu paraboly, bylo vše v jedné krabici a samotný plech byl fólií k této krabici připevněný. Toto pošta odmítla převzít s tím, že by mohlo dojít k odpojení plechu od krabice??!! a že plech mám poslat zvlášť jako další balík. Jelikož se mi nechtělo platit poštovné za 7 roků používanou zrezivělou parabolu, tak jsem ji nafotil a zaslal jim e-mail jestli jim to stojí za to, abych jim ji poslal. ANO stojí jim to za to, jinak by po mě vyžadovali zůstatkovou hodnotu, kolik to nevím, ale věřím tomu že by někde vykouzlili několik stovek určitě. Takže jim šel další balík.

ZÁVĚR si asi každý udělá sám a já mám jasno v tom, že kdyby mi nová služba náhodou nevyhovovala a DIGI TV se zlepšilo v kvalitě, tak si můžou...

Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky) >> | 1, 2, 3 | Zobrazit celou diskuzi   
Založit novou diskuzi Nápověda
  Název diskusního téma   Počet příspěvků   Datum   Počet návštěv
Kvalita signálu přes integrovaný tuner320.2.20171172
Moje zkušenost s DIGI Czech Republic s.r.o604.1.201797443
Zapojení set top boxu do TV bez Scart113.12.2016658
Výpověď u DIGI39.10.20161346
Digi TV problémy4926.7.201678396
Jak naladit Kanal DSF3225.6.201659252
Kontakt na DIGI TV312.4.20162942
Vymáhání dlužné částky625.3.20164729
Slabý nebo žádný signál216.3.201637320
Digi TV - vrácení satelitního kompletu2421.2.201625179
Uvazujete o Digi Go?17.1.20162368
Komunikace s DigiTv1141.11.2015166281
Mohu mít každý přijímač v jiném domě?523.9.20153259
Měsíční platba717.9.20153937
Jen 4 kanály v HD oproti Skylinku3211.8.201518835
Výpověď DIGI673.8.2015142681
Nezdařená samoinstalace1815.2.201520211
Nemužu naladit Digi přes cl slot v tv919.11.20149141
Jak propojit dva satelitní receivery3630.10.201428727
Satelitní příjmač64.6.20146411
Nefunguje ovladač!!!!!!!:-(124.6.201425440
Bezproblémová výpoveď u DigiTV394.5.201466676
Síla signalu94.11.20137522
Muj problem se sluzbami Digi TV2011.10.201321779
DIGI TV46.10.20134991
Jde použít přijímač digi tv na příjem Astra 3.A nebo Astra 11511.9.201317664
Digi tv v zahranici. svajciarsko5615.3.201337835
DigiTv v HD93.2.201321980
Nove karty s Nagravision 3?743.12.2012125053
Aktualizace DigiTv2222.10.201229105
Digi TV v TV se zabudovaným sat266.9.201236098
Jde pouzit set Digi s jinou kartou?526.7.20127656
Laický dotaz1911.7.201219936
Intelsat 1002 mi nenabízí programy od digi148.6.201226452
DIGI TV jaká karta?67.6.201210185
AB CryptBox 400HD novinka32.3.20125966
Služba Partner Box u DIGI TV353.12.201150801
Digi tv530.7.20119533
Slabý signál525.7.201114388
DIGI TV versus UPC DIRECT55.7.20119664
Je lepší DigiTV nebo CS Link2311.1.201163928
Sencor SDB 1014T324.11.201010549
Nové programy1818.11.201034326
Pán Aleš1131.10.201015314
Digi Sport721.10.201030612
Techni DIGI3021.10.201044210
Skylink vs Digi TV1520.10.201026064
DIGI TV na dvě televize2420.10.201037960
Slučovač31.10.20108881
signál71.9.201014678
Další diskuze: 1, 2, 3  
Pozemské vysielanie | Satelitná televízia | Diskuzné fórum | Magazín | Televízny program | Česká verze